lördag, oktober 24, 2015

Fototriss del 317: Så här ser det ut där jag är

Välkomna till en ny omgång av Fototriss! Har ni kollat in finalisterna i den pågående tävlingen och röstat på den triss ni gillar bäst? Om inte, klicka er in till den röda omröstningen - fram till söndag kväll har ni möjlighet att rösta.

VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Det här är Fototriss årstidstema, då vi dokumenterar den aktuella årstiden och nu är det HÖSTEN som är i fokus.

Hur ser hösten ut hos dig just nu? Är det många löv kvar på träden, värmer solen fortfarande eller har det till och med kommit lite snö? Visa med nytagna bilder och ta sen en resa genom hösten via de andra deltagarnas bilder.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Fototrissa även på Instagram! Där ska ni använda hashtaggen #fototriss_såhärserdetutdärjagär på de bilder ni lägger upp på temat. Följ @Fototriss på Instagram för att läsa mer.

Hälsningar  Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 317: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR (DEL 29)

3 kommentarer:

Mizca sa...

Hej!
Har länge sett många som är med i dina fototrissar och känner nu själv att det hade kunnat vara roligt. Ett sätt att börja använda kameran som annars bara ligger och samlar damm. Blir mycket foto med mobilen men vill som sagt använda systemkameran mer, även om jag inte är duktig på att fota!

Jag är lite seg gällande reglerna, men är det bara att hoppa på mitt under ett pågående triss eller måste man vänta på nästa lördags start?
Kan jag isåfall bara lägga upp länk som de andra användarna gjort så fort jag publicerat mina tre foton i min blogg?

Tack!!

Christina sa...

Hej Mizca! Du kan lägga upp ditt inlägg och länka så länge som den blå kanppen finns kvar på bloggen. Den brukar stängas senast innan nästa omgång börjar nästa lördag klockan sju på morognen. Lycka till och välkommen sager en annan fototrissdeltagare.

ebony lorange sa...

Looking awesome this excellent shared . Photography Help
Photo Editing Guideline
Photo Editing Service
Cut Out Background
Photo Cropping
Photo Masking Guide
Resizing Tips
Photography Help
Photography Optimization
Photo Touch Up