lördag, maj 05, 2012

Nästa tema

Den härliga vårmånaden maj är här, men hur står det till med våren hos er egentligen? Har våren blivit vit av snö i helgens oväder som delar av Sverige drabbats av eller är den fortfarande spirande grön? Visa mig!

NÄSTA TEMA...
... är nämligen SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Fyra gånger per år kör vi det här temat, varje årstid dokumenteras och nu är det alltså våren 2012 som ska visas upp. Och naturligtvis stannar arkivbilderna kvar i arkivet den här gången, jag vill ju se hur det ser ut här och nu :)

Vill ni spana på hur det sett ut tidigare omgångar av just det här temat kan ni klicka på den här länken.

Välkomna åter när omgången startar efter midnatt!

Hälsningar Helena



1 kommentar:

Misswhatsit sa...

Här kommer mitt bidrag. Jag har haft en otroligt trevlig helg med många konstnärliga upplevelser men ett riktigt dåligt vårväder:)