fredag, mars 02, 2012

Och den som åker till Globen är...

Vi har en vinnare i Fototriss schlagertävling och det är en tjej som får färdas långt för att få sin vinst, men det tror jag hon gör med glädje :) Här ovan ser ni hennes fina vinnartriss på tema Schlager, glitter & glamour.


Du kommer att få gå på finalen av Melodifestivalen i Globen, sova skönt på hotell och dessutom får du avnjuta en trerätters middag innan finalen tillsammans med Svenska Spel.
(Resa till och från Stockholm ingår ej i vinsten.)

Bonuspris
Till alla trissande finalister har jag ordnat en varsin Trisslott
vad annat kan jag göra när jag har Svenska Spel som samarbetspartner? :)
Så om alla finalister skickar mig ett mail till fototriss(a)gmail.com 
ska jag se till att ni får en presentkod skickad till er.

Tack till alla som deltog i tävlingen och tack till alla som röstade i finalen! Hela slutresultatet ser ni här nedan.
  1. Veronica i fokus
  2. Malins paradis
  3. Anneli
  4. Rajson
  5. Mimmione
  6. Marit
  7. Emma & Misswhatsit

Hälsningar




4 kommentarer:

*malin* sa...

Grattis Veronica! Hoppas du får en härlig kväll i Globen!

Veronica sa...

Men.....wow är det sant? Jag finner inte ord är så otroligt glad! Tack Tack Tack till Helena och alla underbara som röstat!!! Ni är bäst!!!

annelie sa...

Grattis Veronica, superfina bilder! Och grattis till er andra också förstås!

Misswhatsit sa...

Stort grattis Veronica! Hoppas du får en riktigt trevlig helg!