söndag, november 06, 2011

Manlig, manligare, manligast...

Tävlingen på tema Manligt är avgjord och det har varit oerhört jämnt, det skiljer inte många poäng mellan många av finalisterna och totalt kom det in 179 röster. Men vi kan säga ett stort grattis till kvinnan bakom vinnartrissen här ovanför, och även om det varit jämnt har hon varit i ledning större delen av tävlingen.


Du har vunnit ett presentkort värt 1.000 kronor hos Coolstuff.

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

Men jag har även fina priser att dela ut till de andra två på pallplats:
Tvåan får ett presentkort värt 500 kronor och trean ett presentkort värt 300 kr hos Coolstuff. Grattis!

  ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Tack alla finalister, gästdomaren och ni som röstat! En ny chans att vinna får ni om två veckor då det är dags för den andra Coolstuff-tävlingen. Fram till dess får ni trissa som vanligt, utan tävlingsinslag :)

Hälsningar



10 kommentarer:

Fröken Lindvall sa...

Grattis alla ni som vann! Tack ni som röstat på mig! Ha en härlig vecka.

Kerstinsfoto foto sa...

Jippi! Vad glad jag blir! Tusen, tusen tack till er som röstade. Grattis till Jah och Anita. :-)

Beppan sa...

Grattis ni som vann!!
:-)

Anonym sa...

Stort grattis till alla vinnare! :)

Jah Hollis sa...

Ja, vad säger man?
Det är bara att gratulera Kerstin, vars bilder jag många gånger tittat på och kommenterat. Det känns som en gammal bekant som välförtjänt fick flest röster och vann den jämna omröstningen. Och grattis till alla andra som kan vara glada över sina fina bidrag till temat.
Tack för alla röster jag fick. Det var den tredje Fototrissomröstningen jag varit med i och det har bara blivit högre placeringar för varje gång.
Så nästa tävling ... :-D

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Grattis till er alla. Kul tävling :)

Cici sa...

Grattis till alla duktiga fotografer som gick till final och ett extra grattis till Kerstin som vann!

Annelie Esseus sa...

Grattis till vinnarna! Och tack ni som röstade på mig!

Anita A sa...

Det är riktigt roligt att delta i Fototriss (även utan tävling). Jag har bara varit med sedan 19 oktober och alla duktiga fototrissare ger mig inspiration med sina fina och mångsidiga foton. Det var ett tätt fält när finalen avgjordes, glad att jag fick brons och tack alla som röstat på mig.

Nihan Toprak sa...

Grattis till vinnarna!