torsdag, december 09, 2010

Resebloggare åt Solresor!

BLOMMOR1

För den som är intresserad befinner jag mig nu på Madeira, för att resblogga åt Solresor, här kan ni läsa om vad de skrivit inför min och familjens tripp till den grönskande ön.

Om ni vill läsa om hur vi har det och se bilder från resan, så ska ni klicka er vidare till min blogg Bildbloggerian. Vi anlände igår och jag kommer blogga varje dag under vår vecka här! Och jag kan säga att även vädret varit växlande sen vi kom, kan jag konstatera att vi har det betydligt behagligare än vad ni verkar ha det i Sverige just nu :)

På lördag morgon publicerar jag som vanligt det nya temat i Fototriss, men har ni inte varit med i det pågående temat Det här är jag, så har ni på er fram till midnatt på lördag att lägga upp era trissbilder.

På återhörande,
Helena

Andra om , , , , ,

1 kommentar:

Kerstin sa...

Så vackert! Du lär säkert ha det skönare än vad vi har. Här i Umeå är det just nu minus 11.
Ha en fin vecka.