lördag, september 04, 2010

Nästa tema

Nu är det dags för ett tema som jag fått som förslag från en av er deltagare. Har ni något tema som ni skulle vilja ha i Fototriss, är ni alltid välkomna att maila era förslag till mig på fototriss snabela gmail punkt com. Titta gärna på listan över alla tidigare teman innan ni mailar, så ser ni vilka som redan använts.

Nästa tema
Jag fick ett förslag för ganska länge sen från Receptomaten och det har legat i min temalista och vilat. Men nu tycker jag tiden är mogen för en massa plastiga inlägg från er, och temat som gäller från och med söndag är PLASTIC FANTASTIC.

@Fototriss på Twitter
Ni kan följa trissen på Twitter: @Fototriss
Ni Fototrissare som twittrar och länkar till era trissbilder gör jag alltid en Retweet på. För att jag ska hitta er är det bra om ni använder hashtaggen #Fototriss så får jag upp er i mitt flöde.

Hälsningar
Helena på Bildbloggerian

3 kommentarer:

Hjortron sa...

Aj, aj - jag såg bara "plastigt" så det blev inte "plastic fantastic"
går det bra ändå?

Tove sa...

Roligt tema!

Tove sa...

Det blev fel på uppladdningen så det vore bra om du tog bort mig på 103 Tack!