söndag, juli 04, 2010

Guld, silver och brons

Grattis till en solklar seger -
Helena på Citronodlingen vann överlägset jubileumstävlingen!

Det kom totalt in 420 röster i tävlingen som jag anordnade för att fira Fototriss hundrade omgång och Helena har varit i ledning sen start. Hon vann slutligen med sina 122 röster, vilket innebär att ca 30 % av rösterna i omröstningen gick till detta bidrag. Det är jättekul att få säga grattis till dig Helena, du är en mycket värdig vinnare med frestande, vackra bilder och en riktigt bra lösning av temat! Klicka på bilden ovan för att se hela hennes triss.

Men jag har ju ett silver och brons att dela ut också, för den här gången har jag vinster till alla på pallplats. Det har varit jämnt mellan flera bidrag under omröstningen, men ikväll strömmade det in en del röster och det hände lite i resultatlistan. Det här är tvåan och trean:

Silvret går till Eva-Lena Sjösteen
Bronset går till Josefinas foto

Ett stort grattis till er två också - toppenfina bidrag från båda två!


VINSTERNA KOMMER FRÅN:

Fototapeter,   tapeter & canvastavlor - Photowall.se

1:a pris. Ett presentkort, värde 2 500 kr
2:a pris. Ett presentkort, värde 1 500 kr
3:e pris. Ett presentkort, värde 1 000 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.

Jag vill avsluta med att tacka alla finalister och alla som röstat! Jag tycker alla tio i finalen var värdiga vinnare, annars hade jag ju inte valt ut er :) För den som är nyfiken finns hela slutresultatet här nedanför.

Hälsningar från Helena på Bildbloggerian



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Underbart, tusen tack till Helena som anordnar och sköter trissen på bästa härligaste vis!! Eloge till dig för det!

Kramar och mängder av tack till alla er som röstat på mitt bidrag och gjorde så att jag tog silver! Tack, kärlek till er ♥!

Slutligen ett stort Grattis till Helena på citronodligen, som vann Guld med sitt fantastiska bidrag!

Ha en underbar sommar!

Kram E-L

Jah Hollis sa...

Grattis till vinnarna och alla som lyckades dra ihop så många röster.
Och tack ni som röstade på mitt bidrag.
Dock: Vinnarens resultat måste rent matematiskt ligga närmare en fjärdedel av samtliga röster än vad det ligger nära en tredjedel. :-)

Josefina sa...

Helt otroligt vad roligt!!! Grymt bra bilder som tog guldet och även Eva-Lenas bilder var jag så förtjust i!! Grattis tjejer!! :)

Jane sa...

Stort grattis till alla tre vinnarna och ett lika stort tack till Helena som orkar med att hålla trissen igång! :) Det är lika spännande varje vecka att kolla bidragen även om man själv inte hinner med att delta.

eva-marie sa...

vad trevligt med en tävling - även om jag missade den. GRATTIS till vinnarna. Guldbilden är suverän.