lördag, januari 17, 2009

Serverstrul

Just nu verkar det vara problem med sajten som jag köper tjänsten med Mr Linky-formuläret från, som alla ni deltagare skriver in era länkar i. Det är visst ett hastigt serverbyte som påbörjats idag. Så i skrivande stund syns tyvärr inte deltagarlistan i senaste trissen. Jag har ingen aning om det är snabbt fixat och om det kommer att komma igång igen tills jag lägger upp det nästa temat i morgon, men vi får hålla tummarna!

Jag lämnar dessutom stan nu och åker till landet, så ni får gärna hjälpa till att hålla tummarna även för att mitt mobila bredband bestämmer sig för att fungera därifrån... Kommer det alltså inte upp någon ny Fototriss i natt, är orsaken troligen strul med uppkopplingen. Men då lovar jag att lägga upp det så snart jag är hemma i morgon eftermiddag! =)

Ha en trevlig helg och förhoppningsvis på återseende i morgon med den nya trissen!

Hälsningar
Helena på Bildbloggerian

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: